Grozs

Kategorijas



Informācija

GARANTIJA UN ATTEIKUMA TIESĪBAS.

 

Garantija.

 

1.Visām precēm, kas nopirktas mūsu veikalā ir 1999.gada 18.marta Patērētāju tiesību aizsardzības likumā noteiktā 2 gadu (24 mēnešu) garantija, savukārt preces ražotājs var noteikt garantijas termiņu, kas var būt atšķirīgs no LR normatīvajos aktos noteiktā.

 

2.Preču garantija attiecās uz tiem preču bojājumiem, pie kuru rašanās vainojams ražotājs. Ja tiek konstatēts, ka preces bojājums radies:

 

·    lietotāja dēļ, nepareizas (neatbilstoši lietošanas instrukcijai) montāžas,ekspluatācijas un demontāžas rezultātā,

 

·    ja bojājums radies barojošā sprieguma neatbilstībai ražotāja standartiem,

 

·    precei, kurai nepieciešama regulāra servisa apkope, tā netiek veikta,

 

·    ja bojājumi radušies preces apkopšanas vai tīrīšanas rezultātā ar nepiemērotiem tīrīšanas līdzekļiem,

 

·    ja precei tiek veikts pašrocīgs remonts,

 

šādos gadījumos garantijas nosacījumi nav spēkā.

 

3. Garantija ir spēkā, ja tiek uzrādīts pirkuma apliecinošs dokuments, kā arī ražotāja , pārdevēja izsniegts garantijas dokuments (ja attiecīgai precei garantijas dokuments tiek izsniegts). Garantijas talons ir spēkā tikai tad, kad tajā pareizi un skaidri norādīts : modeļa nosaukums, pārdošanas datums, pārdevēja paraksts un zīmogs. Aizliegts izdarīt jebkādas izmaiņas, dzēst vai labot garantijas talonā norādītos datus.

 

Atteikuma tiesības.

 

Mēs dodam patērētājam tiesības atgriezt preci, kura bija iegādāta  e-veikalā www.verteks.lv , 14 darba dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas dienas. Lai atteiktos no pasūtītās preces, patērētājam ir jāaizpilda preces atgriešanas veidlapa. Naudu par atgriezto preci pārskaitīsim ne vēlāk kā 14 dienu laikā no patērētāja atteikuma saņemšanas.

 

Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības, Ja:

 

·    preču un pakalpojumu cena ir atkarīga no finansu tirgus svārstībām, kuras pārdevējs nevar kontolēt;

 

·    preces tiek izgatavotas pēc patērētāja nordījumiem vai ir neatvietojamas lietas, vai preces pēc to rakstura nevar atdot atpakaļ, vai tās ātri bojājas vai ir ātri izlietojamas.

 

Patērētājs ir atbildīgs par preces vērtības samazinājumu, ja prece izmantota vairāk, nekā tas nepieciešams tās pasību un rakstura noskaidrošanai.

Visi izdevumi, kas var rasties saistībā ar preču atgriešanu, tiek segti no Klienta puses. 

Lai izvairītos no pārpratumiem, lūdzam preces iepakojumu atvērt pēc iespējas saudzīgāk un saglabāt to atteikuma tiesību izmantošanas termiņā.

Vēršam uzmanību, ka pārdevējs ir tiesīgs neveikt patētāja veiktā pirkuma summas atmaksu līdz brīdim, kad pasūtītā prece atdota vai nosūtīta atpakaļ pārdevējam.

 

Noteikumi par distances līgumu.

 

Patērētāju tiesību aizsardzības likums.

 

Norēķinu veidi
 
Visas preču cenas ir norādītas ar Pievienotās vērtības nodokli 21%(PVN). Par precēm un piegādes izmaksām fiziskās un juridiskās personas var norēķināties šādos veidos :
 
• ar bankas pārskaitījumu
 
Pasūtot preci pārdevējam ir tiesības pieprasīt priekšapmaksu līdz 100% apmērā.
Saņemot apmaksu ar piegādi, kurjers Jums izsniegs pirkuma apliecinošus dokumentus-preču pavadzīmi. 
 
Pasūtījuma saņemšanu pircējs apliecina ar savu parakstu. Ja klients norēķinus veic  ar pārskaitījumu, tad prece tiek piegādāta pēc apmaksas saņemšanas mūsu kontā. Rēķins tiks izsūtīts uz Jūsu noradito e-pastu. 
 
Maksājot ar pārskaitījumu, lūdzu, sazinieties ar mums, lai noskaidrotu vai prece ir pieējāma noliktavā.
 
Ja Jums rodas kādi jautājumi, lūdzu rakstiet uz e-pastu: verteks@inbox.lv